طراحی, ساخت و فروش بهترین فلزیاب های پالسی

فروش فلزیاب , طراحی فلزیاب , ساخت فلزیاب , فلزیاب پالسی , فلزیاب حرفه ای , فلزیاب عالی

طراحی, ساخت و فروش بهترین فلزیاب های پالسی

فروش فلزیاب , طراحی فلزیاب , ساخت فلزیاب , فلزیاب پالسی , فلزیاب حرفه ای , فلزیاب عالی

تحقیق و بررسی پیرامون سیستم های فلزیاب:

فلزیاب ها از چند روش برای آشکار سازی فلز استفاده میکنند که در میان آنها فلزیاب هایی که از سیستم پالسی بهره میبرند از عمق نفوذ زیادی برخوردارند اما بدلیل اشکالات عمده ای که در ساخته های طراحان این سیستم ها دیده میشود مثل حساسیت پایین در مقابل فلزات غیر مغناطیس شونده همانند طلا (که برای یوزر بیشتر از فلزات مغناطیس شونده اهمیت دارد) ؛ تفکیک و آشکار سازی بسیار کم, عدم ثبات و حساسیت به لایه های زمین و...  باعث چشم پوشی از قدرت وافر این سیستم ها میشود.

همین مسئله سبب شد خودم را ملزم نمایم به طراحی و ساخت سیستمی که هم از قدرت زیاد سیستم پالسی بهره ببرد و هم معایب این سیستم را نداشته باشد.

طراحی سیستم های پالسی مستلزم دانش و مهارت کافی در زمینه سخت افزار و متقابلا در نرم افزار میباشد که بنده با بکارگیری آخرین روش های روز دنیا سیستم های زیر را طراحی کرده و  ساخته ام.

Digger Q10

Digger Q10


فلزیاب بسیار پر قدرت  از بهترین قطعات کمیاب با تفکیک دقیق 80 درصد و همزمان با آلارم صوتی

بسیار مصون به لایه های خاک با قابلیت حذف فلزات ناخواسته با پایداری و ثبات کم نظیر

یک النگو کوچک طلا را در فاصله 110 سانتی به راحتی آشکار میکند

با دو  لوپ 1*1 و 50 سانتی تاشو

برد 600 سانتی متردر خاک

X PROBER 6

X PROBER 6


فلزیابی با عمق نفوذ و قدرتی بسیار بالا, طراحی شده برای حذف اثرات زمین های سخت و با مواد معدنی زیاد و دارای فلزات و بدون حساسیت به کانی های ناخواسته ؛ قابلیت تنظیم برای فلزات موجود در عمق

با واکنش بالا و سریع به طلا و فلزات دیگر در عمق زمین

تفکیک 80 درصدی نسبت به فلر طلا

تست با لوپ 1*1 برای النگوی نازک در 115 سانتی

نهایت برد در خاک 620 سانتی متر

 

این فلزیاب برای کار در هرگونه زمین طراحی شده, از ساحل شنی گرفته تا کوه و جنگل ؛ در هر نوع خاک با توجه به تنظیماتی که انجام میدهید کار میکند و به سهولت میتوانید با منو های آن کار کنید

برای نمونه اگر شما در زمینی سنگی و دارای درصد بالای آهن و مواد معدنی قصد کاوش دارید که هرگونه فلزیاب حرفه ای را به خطا می اندازد میتوانید با تنظیم دستگاه اثرات زمین را خنثی نموده و براحتی به کاوش بپردازید.

ال سی دی این دستگاه موجب سهولت استفاده از آن شده و دو گزینه قطعات خوب و مرغوب و باطری با کیفیت باعث میشود مدت کاوش شما بسیار طولانی تر از نمونه های خارجی باشد.

قابلیت کار با چند لوپ سبب میشود به راحتی فلزات موجود در عمق زمین را آشکار کند.

نمونه های خارجی این دستگاه حدود 9 میلیون تومان قیمت دارد.

برای دیدن عکس بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://s1.picofile.com/file/7321420749/xpro6.jpg


Prober2

Prober2


این دستگاه با توجه به قیمت کم و عمق کاوش بالا, بهترین گزینه برای کسانیست  که میخواهند کیفیت بالا و قیمت کم را یکجا تجربه کنند.

این دستگاه با یک لوپ و کیف و باطری عرضه میشود و دارای ثبات بالا و قدرت نفوذ مطلوب در خاک است و استفاده از آن به سهولت امکان پذیر است.

نهایت برد آن 400 سانتی متر و از تفکیک 70 درصدی نیز برخوردار است

قیمت: 1150000



m

Prober2

کیت فلزیاب  prober2 با السیدی, بدون قاب و فقط با لوپ 50 سانتیمتری بنا به درخواست بعضی از دوستان به قیمت 560000 تومان قابل تهیه است.







m